نصاب داکت اسپلیت گرمایشی و سرمایشی
نوشته شده توسط : مدیر


نصاب داکت اسپلیت با اعتنا به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی , در محدوده وقتی از سال با تقاضای بسیاز متعددی مواجه میشود که به دلیل نیاز شدید به تعمیرات داکت اسپلیت , بعضی وقت ها از روی اکراه از اشخاص بی تخصص جهت تعمیرات مستعمل و علاوه بر حل نشدن خلل , مصرف کننده متحمل هزینه و وقت مضاعف مشود .
شرکت با داشتن تخصص ماهر و سالها تجربه کاری در قضیه خدمت و تعمیرات داکت اسپیلت دو سفارش برای شما دوستان داراست تا با این مشکلات مواجه نشوید و از تابستای خنک و بی دردسر لذت ببرید .
1 . انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )
2 . عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( به وسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )
انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )
بخاطر این که داکت اسپیلت در محیط خارج و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا جای دارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و آلوده شده و منجر کاهش بازده داکت اسپیلت و ارتقا مصرف برق آن میشود لذا جهت پرهیز از ارتقاء مصرف برق و جراحت دیدن دستگاه , خوب تر است اولِ فصل گرما خدمت سالیانه صورت گیرد . شرکت آموزشهای ما یحتاج جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را بصورت بدون‌پول در وب سایت خویش قرار داده است که شما عزیزان با شخصیت می‌توانید با مراجعه بدین آموزشها , خدمت سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر عاملی توانمند به انجام این کار نیستید می توانید با کمپانی تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران کارشناس داکت اسپیلت , این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند . اعتنا داشته باشید خدمت سالیانه داکت اسپیلت امری اضطراری بوده و سبب ساز دوری از مصرف بیش تر از حد برق و هم فساد زود هنگام میشود .
عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( بوسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )
یکی‌از مهم ترین فرایند تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص صحیح عیب هست که فارغ از داشتن ابزارالات اختصاصی و تخصص و تجربه کافی , نمی توان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص بخشید پس از این که عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات حتمی نسبت به تعمیر دستگاه انجام می‌گیرد . اگر سطح پیشین ( تشخیص عیب ) به صدق صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود .
شرکت با به کار گیری از اشخاص مختخصص و زمان چشم گروه ای به طور کامل علم آموزی کرده و ماهر را تشکیل داده تا با به کارگیری از علم و تخصص خویش بصورت صادقانه در سرویس شما دوستان خوب باشد . مهندسین کمپانی پس از تماس شما در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان به دفتر یا این که معاش شما اعزام شده تا بعد از بررسی های ضروری و تشخیص صحیح عیب , گزارشهای ضروری را به شما ارائه میدهند تا درصورت رغبت شما دوستان عزیز اقدامات واجب جهت تعمیر دستگاه را انجام دهند . نصاب داکت اسپلیت و تعمیر آن
داکت اسپلیت ( اسپلیت خانگی ) یکی‌از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در مرحله دنیا است , این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی ( هواساز ) و یک واحد فرنگی ( کندانسور ) تشکیل‌شده شده‌است که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند .
از مزایای اسپیلت به کار گیری از هوای بازگشت جهت بالا بردن بازده کاری دستگاه و مصرف سوخت کمتر و همینطور هوای نو جهت نیاز مبرم هر واحد آپارتمانی که چه در فصل‌تابستان و چه در فصل‌زمستان اکسیژن کافی جهت سالم جسمی اشخاص را تأمین کند .
در دستگاه های داکت اسپلیت به دلیل به کارگیری از جدا کننده روغن امکان لوله کشی در بین یونیت داخلی و فرنگی تا اختلاف طول متر مقدور هست . در حالی که در اکثر زمان ها دستگاه های مو جود جهت رفع این نقص‌ از تله روغن به کار گیری می گردد که علاوه بر 15 راندمان کمتر در دراز بازه عملکرد خویش را از دست داده و نهایتاً سبب به پیدایش ایراد در کمپرسور و سوختن آن می شود . قابلیت و امکان جهت دوری از خوردگی و , جايگاه سانتی گراد به بالا استعمال از فین های آنتی اکسیدان 8تولید سرمایش در دمای بیرونی دسترسی آسوده به غربال هوای قابل شستشو از تحت دسترسی به دمنده و موتور , پوسیدگی کابینت گالوانیزه با پوشش پلی است دارا بودن کوچکترین بعدها یونیت داخلی در مقایسه با بقیه دستگاه ها از این , فارغ از نیاز به جدا کردن بدون نقص قطعات برای تعمیرات نقطه حیث دستگاه داکت اسپلیت بیشترین سازش را با معماری و پباده سازی فضای داخلی مورد استعمال می نماید .
اولی معایبی که می توان اعلام‌کرد نداشتن در دست گرفتن زوم است ; یعنی وقتی که دستگاه در سوئیت روشن می شود تمام فضای منزل نیز دما می شود و این یکی مطرح ترین معایب سیستم داکت اسپیلت هست . داکت اسپیلت ها در مقایسه با چیلر دارنده مصرف برق بالاتری هستند اما درمقایسه با اسپیلت دیواری از مصرف برق کمتری برخوردار می‌باشند . و در غایت نهایی عیبی که می توان بازگو کرد نقص‌ صدای آزار دهنده ی عمده داکت اسپیلت ها میباشد .





:: برچسب‌ها: نصاب , نصاب داکت اسپلیت , داکت اسپلیت گرمایشی و سرمایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: